Sushi
Dotto
- Kategori Marka Tasarımı, Sosyal Medya, Açık Hava Reklamları
- Müşteri SushiDotto
- Başlama Tarihi 3 Ekim 2021
- Bitiş Tarihi 18 Mart 2022
Modern, sofistike ve minimalist marka kimliği
Sushi Dotto’nun marka kimliği, restoranın modern sofistike ve minimalist zarafete olan bağlılığını yansıtıyor. Temiz siyah zemin üzerine kırmızı ve beyaz basılmış logonun sade, modern tasarımı, restoranın tarzını ve atmosferini temsil ediyor. Menü tasarımlarından, chopstick ambalajlarına kadar markanın tüm tasarımlarında bu tarza sadık kaldım:
Atmosfer ve tasarım detayları
Logonun ve marka kimliğinin net çizgileri ve düzenli tasarımı, restoranın hem yemeklerde hem de atmosferde kaliteye ve detaylara verdiği önemi yansıtıyor. Tasarımın eskimeyen sadeliği, uzun yıllar boyunca taze ve güncel kalmasını sağlayarak müşteriler üzerinde kalıcı bir izlenim bırakıyor. Genel olarak Sushi Dotto'nun marka kimliği, restoranın çağdaş zarafete ve otantik Japon mutfağına olan bağlılığını yansıtma amacına hizmet ediyor.
- Montserrat Regular
- Montserrat Medium
- Montserrat Semibold
- Montserrat Bold
Marka kimliğinden farklı olarak müşterinin istekleri doğrultusunda daha renkli ve sıcak tasarımlar hazırladık. Fotoğraf çekimleri, video animasyonları ve fotoğraf manipülasyonları ile 100'den fazla içerikle hareketli bir Instagram sayfası hazırladım.